Visste du att...


  • Jag kan inte sova med fötterna utanför täcket, det känns som att någon ska komma och ta mina fötter eller dra ner mig... hahah :S
  • Jag är morgon pigg! Blir nästan bara tröttare och segare av att sova längre. Vaknade vid sju av mig själv idag...
  • Jag går i idrottsklass, ni kommer nog fatta det sen när man börjar skolan igen efter sommarlovet
  • Jag såg Never say never för 1 1/2 gången imorse (lite kär..)
  • Min första blogg hade jag med Cicci och den hette Rosavitmössa ( det var i fyran tror jag )
  • Jag älskar killparfym ( alltså på killar ) kan typ falla lite för en kille med killparfym som luktar gott..
  • Jag gillar onedirection

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0